Del siden
 
       
 

Praktiske informationer

Konferencested: Kystvejens Konferencecenter, Kystvej 26, 8500 Grenaa

Find vej på Kysthotellet

Bordplan til middagen onsdag aften

Indkvartering

Indkvartering sker på enkeltværelser.  

Der vil være løbende tjek-ind på værelserne, men hotellet garanterer dog ikke, at alle værelser kan være klar inden kl. 15.00 onsdag.

Aflevering af nøgle senest kl. 09.00 torsdag!

Der er mulighed for opbevaring af bagage i garderobeområdet ved receptionen.

Forplejning

Der er inkluderet drikkevarer til måltiderne jævnfør programmet, og derudover kan du benytte dig af forfriskningsbaren i foyerområdet med et udvalg af frugt, nødder, isvand, kaffe og te i tidsrummet 08.45 – 16.00.

Onsdag aften er der øl, Mokai, vand og vin ad libitum til middagen (19.00-22.00). Der vil sædvanen tro blive udleveret tre drinksbilletter til brug i baren. Yderligere drikkevarer er for egen regning.

Kørsel

Vi opfordrer til, at medarbejdere i videst mulig udstrækning fylder biler op og kører sammen til og fra medarbejderkonferencen.

Høj kørselstakst kun ved samkørsel.

Registrering af tid

Medarbejdere kan skrive arbejdstid på for det planlagte program med fagligt indhold.

Har du spørgsmål til tidsregistering, henvises til nærmeste leder.

Tilmelding og afbud

Det er obligatorisk for alle fastansatte medarbejdere at deltage på konferencen.

Tilmelding skal ske via tilmeldingslinket af hensyn til detailplanlægningen. 

Afbud skal ske via nærmeste leder.

Deadline for tilmelding/afbud senest fredag den 22. marts 2024 kl. 12.00!